2021-2022 Eğitim Öğretim Yılı Öğrenci Katkı Payı/Öğrenim Ücreti Yatırma- Ders Alma İşlemleri
Öğrenci katkı payı/öğrenim ücreti yatırma işlemleri 13-24 Eylül 2021 tarihleri arasında yapılacaktır.

2021-2022 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı ders alma işlemleri ise 20-24 Eylül 2021 (23:59’a kadar) tarihleri arasında yapılacaktır.


DERS ALMA İŞLEMLERİ

Ders alma işlemleri Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS) üzerinden yapılacaktır. Öğrenci bilgi sistemine (OBS) giriş yapmak için tıklayınız…

Hazırlık sınıfında öğrenim görecek öğrenciler Öğrenci bilgi sistemine (OBS) üzerinden hazırlık sınıfını seçerek ders alma işlemi yapacaklardır. Zorunlu Yabancı dil (İngilizce) hazırlık sınıfı bulunan programlara yerleşen adaylar Yabancı Dil Seviye Belirleme ve Muafiyet Sınavları ile ilgili ayrıntılı bilgiye Yabancı Diller Yüksekokulu  web sayfasından  (https://sfl.karabuk.edu.tr/tr )  ulaşabilirler.

 
ÖĞRENCİ KATKI PAYI/ÖĞRENİM ÜCRETİ YATIRMA İŞLEMLERİ

Öğrenci Katkı Payı /Öğrenim Ücretlerini Öğrenci Bilgi Sisteminden (OBS) öğrenebilirsiniz.

Birinci öğretim programlarına yeni kayıt yaptıran öğrenciler ile öğrenimine devam etmekte olan (başka bir yükseköğretim kurumunda kaydı bulunmamak ve uzatmalı olmamak şartıyla) öğrenciler öğrenci katkı payı ödemeyecekler ve sadece ders alma işlemlerini yapacaklardır.

Öğrenci katkı payı/öğrenim ücretleri öğrenci numarası girilerek yatırılacak olup, Öğrenci numaranızı öğrenmek için tıklayınız…

Öğrenci katkı payı/öğrenim ücretleri sadece

T.C. Ziraat Bankası ATM’lerinden,
T.C. Ziraat Bankası İnternet Şubesi üzerinden ve
T.C. Ziraat Bankası mobil uygulamalarından yatırılacaktır.

T.C. Ziraat Bankası ATM’lerinden “Kartsız İşlemler” menüsü altındaki
Üniversite veya Eğitim Ödemeleri
/Anlaşmalı Üniversiteler
/ İl Plaka Kodu (78)
/ Karabük Üniversitesi seçilerek yapılabilecektir. 

İnternet şubesinden ise, “
Eğitim” menüsü altındaki
Üniversite harç ve sınav ödemelerinde yer alan Karabük Üniversitesi seçilerek yapılabilecektir.

Öğrenci katkı payı/öğrenim ücretleri ile ilgili sorularınız için

ogrenci.isleri@karabuk.edu.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz.


DERSLERİN KESİNLEŞTİRİLMESİ VE DANIŞMAN ONAYLARI

Ders alma işleminin danışman tarafından onaylanabilmesi için Öğrenci Bilgi Sisteminde (OBS) öğrencinin ders kesinleştirme işlemi yapması gerekmektedir.  Öğrenci Katkı Payı/Öğrenim Ücreti yatırması gerekenler ücretlerini yatırmadan ders kesinleştirme yapamazlar. ( Ders kesinleştirmek için sırasıyla Kontrol Et ve Kesinleştir butonlarına basılması gerekmektedir.)

Ders alma işlemlerine ilişkin danışman onayları 24 Eylül 2020 Cuma günü saat 23.59’a kadar devam edecektir.

NOT:  Danışman onay işlemi Öğrenci Bilgi Sistemi üzerinden yapılmaktadır.

Öğrencilerin, kontenjan dolması, dersin açılmaması vb. nedenlerle ders alamadıklarında ve dönem yükseltme talepleri olduğunda danışmanlarına Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS) üzerinden e – posta göndermeleri gerekmektedir. Akademik danışmanlık yönergesi için tıklayınız...

Karabük Üniversitesi Önlisans, Lisans Eğitim Öğretim ve Sınav Yönetmeliği için tıklayınız…