2020-2021 Bahar Yarıyılı Ders Ekleme-Silme Duyurusu
2020-2021 Eğitim Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı kayıt yenileme işlemlerini 08-12 Şubat 2021 tarihleri arasında tamamlamayan öğrencilerimiz;

22-24 Şubat 2021 tarihleri arasında öğrenci katkı payı/öğrenim ücreti yatırma işlemlerini yapabilecekler ve 22-25 Şubat 2021 (23:59’a kadar) tarihleri arasında ders alma işlemlerini yapabileceklerdir.

 
DERS ALMA İŞLEMLERİ

Ders alma işlemleri Öğrenci Bilgi Sistemi  (OBS) üzerinden yapılacaktır. Öğrenci bilgi sistemine (OBS) giriş yapmak için tıklayınız…
 
ÖĞRENCİ KATKI PAYI/ÖĞRENİM ÜCRETİ YATIRMA İŞLEMLERİ

Öğrenci Katkı Payı /Öğrenim Ücretlerini Öğrenci Bilgi Sisteminden (OBS) öğrenebilirsiniz.

Öğrenci katkı payı/öğrenim ücretleri öğrenci numarası girilerek yatırılacak olup, Öğrenci numaranızı öğrenmek için tıklayınız…

Öğrenci katkı payı/öğrenim ücretleri sadece T.C. Ziraat Bankası ATM’lerinden, T.C. Ziraat Bankası İnternet Şubesi üzerinden ve T.C. Ziraat Bankası mobil uygulamalarından yatırılacaktır. T.C. Ziraat Bankası ATM’lerinden “Kartsız İşlemler” menüsü altındaki Üniversite veya Eğitim Ödemeleri /Anlaşmalı Üniversiteler / İl Plaka Kodu (78) / Karabük Üniversitesi seçilerek yapılabilecektir. İnternet şubesinden ise, “Eğitim” menüsü altındaki üniversite harç ve sınav ödemelerinde yer alan Karabük Üniversitesi seçilerek yapılabilecektir. Öğrenci katkı payı/öğrenim ücretleri ile ilgili sorularınız için ogrenci.isleri@karabuk.edu.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz.

DERSLERİN KESİNLEŞTİRİLMESİ VE DANIŞMAN ONAYLARI

Öğrenci Katkı Payı/Öğrenim Ücreti yatırması gerekenler ücretlerini yatırmadan ders kesinleştirme yapamazlar. ( Ders kesinleştirmek için sırasıyla Kontrol Et ve Kesinleştir butonlarına basılması gerekmektedir.) Ders alma işleminin tamamlanabilmesi için danışman tarafından onay verilmesi gerekmekte olup, danışmanın onay verebilmesi için Öğrenci Bilgi Sisteminde (OBS) öğrencinin ders kesinleştirme işlemi yapılması gerekmektedir. 

Ders alma işlemlerine ilişkin danışman onayları 26 Şubat 2021 Cuma günü saat 23.59’a kadar devam edecektir.

NOT:  Danışman onay işlemi Öğrenci Bilgi Sistemi üzerinden yapılmakta olup; pandemi nedeniyle formların danışman tarafından imzalanması için getirilmesine gerek yoktur.
 
Öğrencilerin, kontenjan dolması, dersin açılmaması vb. nedenlerle ders alamadıklarında ve dönem yükseltme talepleri olduğunda danışmanlarına Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS) üzerinden e – posta göndermeleri gerekmektedir.
 
Karabük Üniversitesi Önlisans ve Lisans Akademik Danışmanlık Yönergesi için tıklayınız...

Karabük Üniversitesi Önlisans, Lisans Eğitim Öğretim ve Sınav Yönetmeliği için tıklayınız…

Karabük Üniversitesi Lisans ve Önlisans Öğrencilerinin Azami Süreleri ve Ek Sınavlar/Süreler ile İlgili Uygulama Esasları için tıklayınız…