2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı Öğrenci Katkı Payı/Öğrenim Ücreti Yatırma - Ders Alma İşlemleri
DERS ALMA İŞLEMLERİ

2019-2020 Eğitim Öğretim yılı Bahar Yarıyılı ders alma işlemleri  21-31 Ocak 2020 (17.00’a kadar) tarihleri arasında yapılacaktır.

Öğrenci katkı payı/öğrenim ücreti yatırma işlemleri ise 22-30 Ocak 2020 (23.59’a kadar) tarihleri arasında yapılacaktır.

Ders alma işlemleri Öğrenci Bilgi Sistemi  (OBS) üzerinden yapılacaktır. Öğrenci bilgi sistemine (OBS) giriş yapmak için tıklayınız.

İngilizce Hazırlık sınıfında öğrenim görecek öğrenciler Öğrenci bilgi sistemine (OBS) üzerinden hazırlık sınıfını seçerek ders alma işlemi yapacaklardır.

NOT: 2015 - 2016 Eğitim Öğretim Yılında kayıt yaptırarak, bahar yarıyılında derslere başlamış olan önlisans öğrencileri (bir yıl süreli hazırlık eğitimi alanlar ile kayıt dondurma işlemi yaptırmış olanlar haricinde); azami öğrenim sürelerinin sona ermesi nedeniyle ders alma işlemi yapmayacaklardır. Bu durumda olan öğrenciler ek sınav hakkından yararlanacaklardır. Ek sınav takvimi Üniversitemiz web sayfasında ilan edilecektir.

ÖĞRENCİ KATKI PAYI/ÖĞRENİM ÜCRETİ YATIRMA İŞLEMLERİ

Öğrenciler yatırılması gereken öğrenci katkı payı/öğrenim ücretlerini; Öğrenci bilgi sistemine (OBS) giriş yaparak öğrenebileceklerdir.

Birinci öğretim programlarına yeni kayıt yaptıran öğrenciler ile öğrenimine devam etmekte olan (başka bir yükseköğretim kurumunda kaydı bulunmamak ve uzatmalı olmamak şartıyla) öğrenciler öğrenci katkı payı ödemeyecekler ve sadece ders alma işlemlerini yapacaklardır.

Öğrenci katkı payı/öğrenim ücretleri öğrenci numarası girilerek yatırılacak olup, Öğrenci numaranızı öğrenmek için tıklayınız.

Öğrenci katkı payı/öğrenim ücretleri sadece T.C. Ziraat Bankası ATM’lerinden, T.C. Ziraat Bankası İnternet Şubesi üzerinden ve T.C. Ziraat Bankası mobil uygulamalarından yatırılacaktır. T.C. Ziraat Bankası ATM’lerinden “Kartsız İşlemler” menüsü altındaki Üniversite veya Eğitim Ödemeleri /Anlaşmalı Üniversiteler / İl Plaka Kodu (78) / Karabük Üniversitesi seçilerek yapılabilecektir. İnternet şubesinden ise, “Eğitim” menüsü altındaki üniversite harç ve sınav ödemelerinde yer alan Karabük Üniversitesi seçilerek yapılabilecektir. Öğrenci katkı payı/öğrenim ücretleri ile ilgili sorularınız için Muhammed Akif YAĞIMLI  makifyagimli@karabuk.edu.tr adresine mail atabilirsiniz.

DERSİN KESİNLEŞTİRİLMESİ VE DANIŞMAN ONAYLARI

Ders alma işleminin danışman tarafından onaylanabilmesi için Öğrenci Bilgi Sisteminde (OBS) öğrencinin ders kesinleştirme işlemi yapması gerekmektedir.  Öğrenci Katkı Payı/Öğrenim Ücreti yatırması gerekenler ücretlerini yatırmadan ders kesinleştirme yapamazlar.

Ders alma işlemlerine ilişkin danışman onayları 31 Ocak 2020 Cuma günü saat 23.59’a kadar devam edecektir.

Öğrencilerin, kontenjan dolması, dersin açılmaması vb. nedenlerle ders alamadıklarında ve dönem yükseltme talepleri olduğunda danışmanlarına Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS) üzerinden e - mail atmaları gerekmektedir.

Karabük Üniversitesi Önlisans, Lisans Eğitim Öğretim ve Sınav Yönetmeliğinde yer alan ders alma işlemleri ve ders alma formlarına ilişkin detaylı bilgi için tıklayınız.