2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ders Ekle - Sil Dönemi
2019-2020 Eğitim Öğretim yılı ders alma işlemlerini  05 Ağustos – 13 Eylül 2019 tarihleri arasında yapamayan öğrenciler, 16-20 Eylül (17:00’a kadar) tarihleri arasında yapacaklardır.

Öğrenci katkı payı/öğrenim ücreti yatırma işlemleri ise 14-19 Eylül (23.59’a kadar) tarihleri arasında yapılacaktır.

DERS ALMA İŞLEMLERİ

Ders alma işlemleri Öğrenci Bilgi Sistemi  (OBS) üzerinden yapılacaktır. Öğrenci bilgi sistemine (OBS) giriş yapmak için tıklayınız…

Hazırlık sınıfında öğrenim görecek öğrenciler Öğrenci bilgi sistemine (OBS) üzerinden hazırlık sınıfını seçerek ders alma işlemi yapacaklardır.

2015 - 2016 Eğitim Öğretim Yılında kayıt yaptırmış olan önlisans öğrencileri (bir yıl süreli hazırlık eğitimi alanlar ile kayıt dondurma işlemi yaptırmış olanlar haricinde), azami öğrenim sürelerinin sona ermesi nedeniyle ders alma işlemi yapmayacaklardır. Bu durumda olan öğrenciler ek sınav hakkından yararlanacaklardır. Ek sınav takvimi için tıklayınız  

Birinci öğretim programlarına yeni kayıt yaptıran öğrenciler ile öğrenimine devam etmekte olan (başka bir yükseköğretim kurumunda kaydı bulunmamak ve uzatmalı olmamak şartıyla) öğrenciler öğrenci katkı payı ödemeyecekler ve sadece ders alma işlemlerini yapacaklardır.

ÖĞRENCİ KATKI PAYI/ÖĞRENİM ÜCRETİ YATIRMA İŞLEMLERİ

Öğrenci katkı payı/öğrenim ücretleri öğrenci numarası girilerek yatırılacak olup, Öğrenci numaranızı öğrenmek için tıklayınız…

 NOT:  Öğrenci katkı payı/öğrenim ücretleri yatırılırken öğrenci numarasının başına ve sonuna 0(sıfır) eklenmeyecek.

Öğrenci katkı payı/öğrenim ücretleri sadece T.C. Ziraat Bankası ATM’lerinden, T.C. Ziraat Bankası İnternet Şubesi üzerinden ve T.C. Ziraat Bankası mobil uygulamalarından yatırılacaktır.

T.C. Ziraat Bankası ATM’lerinden “Kartsız İşlemler” menüsü altındaki Üniversite veya Eğitim Ödemeleri /Anlaşmalı Üniversiteler / İl Plaka Kodu (78) / Karabük Üniversitesi seçilerek yapılabilecektir. İnternet şubesinden ise, “Eğitim” menüsü altındaki üniversite harç ve sınav ödemelerinde yer alan Karabük Üniversitesi seçilerek yapılabilecektir.

Ayrıca öğrencilerimiz öğrenci bilgi sistemine (OBS) giriş yaparak da yatırmaları gereken öğrenci katkı payı/öğrenim ücretlerini öğrenebileceklerdir.

Öğrenci katkı payı/öğrenim ücretleri ile ilgili sorularınız için Muhammed Akif YAĞIMLI  makifyagimli@karabuk.edu.tr adresine mail atabilirsiniz.

DERSİN KESİNLEŞTİRİLMESİ VE DANIŞMAN ONAYLARI

Ders alma işleminin danışman tarafından onaylanabilmesi için Öğrenci Bilgi Sisteminde (OBS) öğrencinin ders kesinleştirme işlemi yapması gerekmektedir.  Öğrenci Katkı Payı/Öğrenim Ücreti yatırması gerekenler ücretlerini yatırmadan ders kesinleştirme yapamazlar.

Ders alma işlemlerine ilişkin danışman onayları 21 Eylül 2019 Cuma günü saat 23.59’a kadar devam edecektir.

Öğrencilerin, kontenjan dolması, dersin açılmaması vb. nedenlerle ders alamadıklarında ve dönem yükseltme talepleri olduğunda danışmanlarına Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS) üzerinden e - mail atmaları gerekmektedir.

Öğrenci bilgi sistemi üzerinden danışman onayı tamamlandıktan sonra öğrenciler yapılan ders alma işlemine ilişkin sistem üzerinden alacakları 2 (iki) nüsha ders alma formunu danışmanlarına onaylatacaklar ve bir nüshası kendilerinde kalmak kaydıyla, diğer nüshasını danışmanlarına teslim edeceklerdir. Uzaktan öğretim programlarında öğrenim gören öğrencilerin ders alma formlarına yapılacak olan işlemler, yukarıda belirtilen hususlar çerçevesinde öğrencinin imzası olmaksızın elektronik ortamdaki kayıtlar esas alınarak gerçekleştirilir.

Karabük Üniversitesi Önlisans, Lisans Eğitim Öğretim ve Sınav Yönetmeliğinde yer alan ders alma işlemlerine ilişkin detaylı bilgi için tıklayınız

Uzaktan öğretim yolu ile okutulan Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi, Türk Dili ve Yabancı Dil dersleri ile ilgili uzaktan öğretim sistemi hakkında bilgi için tıklayınız...