2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Ders Ekle – Sil Dönemi
2018-2019 Eğitim Öğretim yılı öğrenci katkı payı/öğrenim ücreti yatırma işlemlerini 10-13 Eylül 2018 tarihleri arasında, ders alma işlemleri ise 10-14 Eylül 2018  tarihleri arasında yapamayan öğrenciler 15-20 Eylül 2018 tarihleri arasında öğrenci katkı payı/öğrenim ücreti yatırma işlemlerini, 17-21 Eylül tarihleri arasında ise ders alma işlemlerini yapacaklardır.

 
Öğrenci katkı payı/öğrenim ücreti yatırma işlemleri 20/09/2018 Perşembe Günü saat 23:59’a kadar devam edecektir.
 
Ders alma işlemleri 21 Eylül 2018 Cuma günü saat 17:00’de sona erecektir.
 
 
Öğrenci katkı payı/öğrenim ücretleri sadece T.C. Ziraat Bankası ATM’lerinden, T.C. Ziraat Bankası İnternet Şubesi üzerinden ve T.C. Ziraat Bankası mobil uygulamalarından yatırılacaktır.
 
Öğrenci katkı payı/öğrenim ücretleri öğrenci numarası girilerek yatırılacak olup, Öğrenci numaranızı öğrenmek için tıklayınız…
 
NOT:  Öğrenci numaralarında Harf karakteri olanların numaralarında değişiklik yapılmış olup; Öğrenci numaranızı öğrenmek için tıklayınız…
 
 
Ödemeler;
T.C. Ziraat Bankası ATM’lerinden “Kartsız İşlemler” menüsü altındaki Üniversite veya Eğitim Ödemeleri / Anlaşmalı Üniversiteler / İl Plaka Kodu (78) / Karabük Üniversitesi seçilerek yapılabilecektir. İnternet şubesinden ise, “Eğitim” menüsü altındaki üniversite harç ve sınav ödemelerinde yer alan Karabük Üniversitesi seçilerek yapılabilecektir.
   
Öğrenci bilgi sistemine (OBS) giriş yapmak için tıklayınız…
 
Hazırlık sınıfında öğrenim görecek öğrenciler ders alma işlemi yapmayacaklardır.
 
Birinci öğretim programlarına yeni kayıt yaptıran ve öğrenimine devam eden (başka bir yükseköğretim kurumunda kaydı bulunmamak ve uzatmalı olmamak şartıyla) öğrenciler öğrenci katkı payı ödemeyecekler ve sadece ders alma işlemlerini yapacaklardır.
 
17-21 Eylül 2018  tarihleri arasında ders alma işlemlerinin yapılabilmesi için öğrenci katkı/öğrenim ücretlerinin yatırılması gerekmekte olup, söz konusu ücretleri ödemeyen öğrenciler ders alma işlemlerini yapamayacaklardır.
 
Öğrenci Katkı Patı Öğrenim Ücretlerini Öğrenmek için tıklayınız.
 
Ayrıca öğrencilerimiz öğrenci bilgi sistemine (OBS) giriş yaparakta yatırmaları gereken öğrenci katkı payı/öğrenim ücretlerini öğrenebileceklerdir.


 

Öğrenci katkı payı/öğrenim ücretleri ile ilgili sorularınız için;
Muhammed Akif YAĞIMLI - makifyagimli@karabuk.edu.tr adresine mail atabilirsiniz.
 

Ders alma işlemini tamamlayan öğrencilerin, yapılan ders alma işlemine ilişkin danışman onayının verilip verilmediğini (21 Eylül 2018 Cuma günü saat 23:59’a kadar)  kontrol etmeleri gerekmektedir.
 
Ders alma formlarının öğrenciler tarafından imzalı olarak en son 28 Eylül 2018 Cuma günü saat 17:00’a kadar danışmanlarına teslim edilmesi gerekmektedir.
 
Öğrenci bilgi sistemi üzerinden danışman onayı tamamlandıktan sonra öğrenciler yapılan ders alma işlemine ilişkin sistem üzerinden alacakları 2 (iki) nüsha ders alma formunu danışmanlarına onaylatacaklar ve bir nüshası kendilerinde kalmak kaydıyla, diğer nüshasını danışmanlarına teslim edeceklerdir.

Danışman onayı verilmeyen ders alma işlemleri geçersiz sayılacaktır.
 
Kontenjan dolması ve/veya dersin açılmaması sebebiyle ders alamama durumlarında danışmanlara e-mail atılması gerekmekte olup, ayrıca dönem yükseltme taleplerinin de danışmanlara e-mail yoluyla iletilmesi gerekmektedir.

Danışmanlara Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS) üzerinden e mail atılabilmektedir.