2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı Ders Ekleme-Silme Dönemi hk.
2016-2017 Eğitim Öğretim yılı öğrenci katkı payı/öğrenim ücretlerini 05-08 Eylül 2016 tarihleri arasında yatırmayan/yatıramayan ve 05-09 Eylül 2016 tarihleri arasında ders alma işlemlerini yapmayan/yapamayan öğrenciler 26-28 Eylül 2016 tarihleri arasında öğrenci katkı payı/öğrenim ücretlerini yatırmak koşulu ile 26-30 Eylül 2016 tarihleri arasında ders alma işlemlerini yapabileceklerdir.
 
Öğrenciler 26-28 Eylül 2016 tarihleri arasında T.C. Ziraat Bankası ATM’lerinden öğrenci numaraları ile öğrenci katkı payı/öğrenim ücretlerini yatırabileceklerdir.
 
Not: Öğrenci numaralarında harf karakteri bulunanlar T.C. kimlik numaralarının sonuna çift sıfır (00) ekleyerek öğrenci katkı payı/öğrenim ücretlerini yatırabileceklerdir.
 
Süresi içerisinde mezun olamayan birinci öğretim öğrencileri (uzatmalı) ile ikinci öğretim ve uzaktan öğretim öğrencileri belirlenen öğrenci katkı payı/öğrenim ücretlerini yatıracaklardır. Ayrıca sağlık lisans tamamlama öğrencileri de birinci öğretim için belirlenen öğrenci katkı payını yatıracaklardır.
 
Öğrenci numaranızı öğrenmek için tıklayınız…
 
Öğrencilerimiz öğrenci otomasyon sistemine giriş yaparak yatırmaları gereken öğrenci katkı payı/öğrenim ücretlerini öğrenebileceklerdir.
 
Öğrenci otomasyon sistemine giriş yapmak için tıklayınız…
 
Öğrenci katkı payı/öğrenim ücretini yatıran öğrenciler öğrenci otomasyon sistemi (UBYS) üzerinden 26-30 Eylül 2016 tarihleri arasında (30 Eylül 2016 Cuma günü saat 17:00’ye kadar) ders alma işlemlerini yapacaklardır.
 
26-30 Eylül 2016 tarihleri arasında ders alma işlemlerinin yapılabilmesi için öğrenci katkı/öğrenim ücretlerinin yatırılması gerekmekte olup, söz konusu ücretleri ödemeyen öğrenciler ders alma işlemlerini yapamayacaklar ve 2016-2017 Eğitim Öğretim yılı güz yarıyılında öğrenime devam edemeyeceklerdir.
 
Ders alma işlemini tamamlayan öğrenciler, yapılan ders alma işlemine ilişkin danışman onayının verilip verilmediğini kontrol ederek 30 Eylül 2016 Cuma günü saat 24:00’e kadar onay verilmesini sağlamak zorundadırlar.
 
Danışman onayı verilmeyen ders alma işlemleri geçersiz sayılacaktır.
 
 
Öğrenci otomasyon sistemi üzerinden danışman onayı tamamlandıktan sonra öğrenciler yapılan ders alma işlemine ilişkin otomasyon sistemi üzerinden alacakları 2 (iki) nüsha ders alma formunu danışmanlarına onaylatacaklar ve bir nüshası kendilerinde kalmak kaydıyla, diğer nüshasını danışmanlarına teslim edeceklerdir.